دوجي:مي‌خواهيم گنبد با واليبال آشتي کند

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

دوجي:مي‌خواهيم گنبد با واليبال آشتي کند
بازديد : 4199

سرمربي تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد پس از پيروزي 3بر يک مقابل نوين کشاورز گفت: امسال بايد طوري بازي کنيم که هواداران با تيم آشتي کنند و حمايت‌ها دوباره از واليبال گنبد به عمل آيد.


باي محمد دوجي اظهار کرد: نخستين بازي خانگي اين فصل خود را برابر تيم واليبال نوين کشاورز پشت سر گذاشتيم. خوشحالم که برابر هواداران خود پيروز شديم. در هفته نخست ليگ برتر سايپا را در کرج شکست داده بوديم و با کسب دومين پيروزي خود مي توانستيم به جايگاه مناسبي بعد از دو هفته دست يابيم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: همانطور که مي دانيد، تيم در سال گذشته هم نتيجه خوبي نگرفته بود. امسال بايد طوري بازي کنيم که هواداران با تيم آشتي کنند و حمايت‌ها دوباره از واليبال گنبد به عمل آيد. مي دانستيم که نوين کشاورز تيم خوبي را در اين فصل جمع کرده است. آنها هفته نخست ليگ در آستانه پيروزي بر پيکان قرار داشتند و اين نشان مي دهد که ترکيب خوبي در اين تيم وجود دارد.

دوجي گفت: خوشبختانه با آناليز مناسبي که روي اين تيم داشتيم و تمرين مناسبي که پشت سر گذاشتيم موفق شديم تاکتيک هاي حريف را خنثي کنيم. نوين کشاورز خيلي در بازي پيکان از تاکتيک پايپ استفاده مي کرد و ما هم سعي کرديم با تمرکز روي سرويس‌هاي هدفمند و از کار انداختن دريافت هاي حريف، راه هجومي را بر آن ها ببنديم.

سرمربي تيم بازرگاني جواهري گنبد در ادامه گفت: همين راهکار جواب داد و نوين کشاورز نتوانست آن طور که انتظار مي رفت برابر ما بازي کند. خوشحالم که بازي تماشاگر پسندي را ارائه داديم. مردم راضي بودند و اميدوارم در ادامه هم همين روند ادامه داشته باشد. ما در اين فصل اکثر تيم را با بازيکنان بومي بستيم. يک بازيکن خارجي و چهار بازيکن غير بومي از ساير استان ها در ترکيب داريم. انتظار مديريت باشگاه اين است که سهميه تيم را در مسابقات ليگ حفظ کنيم. اما خود من دوست دارم تيم را به پلي آف هشت تيمي برسانيم. بايد از اعتبار واليبال گنبد دفاع کنيم.



موضوع: اخبار واليبال,مصاحبه ی اختصاصی,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف